1 augusti

hemma igen efter en tokig, galen men kul kräftskiva. jag o julia hade ett jätte stort ansvar och det va att hålla koll på 11 små barn, och det var ju en pers eftersom alla 11 barnen har egna viljor och så men det gick bra.
sen va det nån femkamp också tror fan mitt lag vann kommer inte ihåg. så åt vi ju också då såklart men själv tycker jag inte om kräftor men ah, de flesta åkte hem runt 12 och det va efter det som allt började, själva festen lixom. jag o julia skulle ju egentligen följt med mamma o niclas hem, men det tyckte inte nina så vi fick stanna kvar. och det blev ju kanske inte riktigt så som man hade tänkt sig, tänker inte gå in på detaljer men kan bara säga att jag inte har sovit något inatt pgv att jag var så j*vla rädd o typ låg o skaka, även fast jag o julia gick in vid kvart i 2 så somna vi runt halv 6 och vakna klockan 10 satt inte mycke sömn i natt inte.

idag vet jag inte vad jag ska göra, ta med bror min ut på en fisketur kanske? det lär ju visa sig iallafall vad jag hittar på. just nu känner jag mig så jävla utnyttjad och ensam satt ah vet inte vad jag ska göra.
även fast jag har ganska mycke kompisar o så, så vill jag inte lägga mina problem/ berkymmer på andra.


lilla bellan

jag o nästan alla barn

.

.

.


.

.

brännbollen
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0