14 augusti

längesen jag uppdaterade nu, förlåt för det. men har haft fullt upp helt enkelt.
här i veckan var min käravän matilda upp hit o hälsa på mycket trevligt måste jag säga!
sen nu i helgen har laget haft typ "träningshelg" så nu är jag helt slut. hahah och i morse dansade vi afrodans helt seriöst så trodde jag mina tränare drev med mig när dom sa det, men nej då. helt riktigt så dansade vi afrodans hade till och med en utbildad danslarare med också. och jag var ju inte helt haj på det om man säger så. tänkte ladda upp lite bilder på saker jag gjort o så nu när jag inte har skrivit här.
snart ska jag också iväg o möta andréa och sen tidigt imorgon bitti har vi samling inför match mot bärlinge, ärligt så vet jag inte om jag kommer palla det för just nu är jag helt död har typ salt/socker brist svimfärdig o sånt och inte nog med det har jag världens träningsvärk mina ben är som spagetti fast jätte tunga dom typ viker sig men ah. nu kommer lite bilder.

våran bad tunna: pappa mamma matilda & niclas

matilda & andréa i öregrund

hockey i södertälje

marcus med rött nummer, haha fanns inte tillräckligt eller nått så han fick j20 tröja istället.

nyköping

roslagslopper i öregrund
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0