17 augusti

så nu är det sista dagen på sommarlovet känns riktigt tungt faktiskt, sommaren är kort!
men jag har iallafall haft en super bra sommar, den kunde faktiskt inte ha blivit så mycket bättre måste jag säga.
jag har träffat alla mina saknade kompisar också så det känns bra! men jag saknar dom redan.
men det känns ändå rätt okej att skolan börjar imorgon det är ju lixom bara ett år kvar att stå ut med i grundskolan. och så har jag ju haft en sån underbar sommar så jag är jätte nöjd med det. bara att den kunde få vara lite längre men det är som det är.
imorgon flyttar min älskade storebror också :( inte kul alls, men det är en stor utveckling för honom inom hockey:n iallafall och så kommer jag ju kolla på hans matcher varje helg så det kommer väll gå, eller nej det måste gå. jag kommer sakna dig massor marcus! <3

idag har jag iallafall gjort en hel del. först i morse vaknade jag tidigt runt 9 men gick upp vid 10 sen så följde jag med mamma ut i svampskogen och hittade lite svamp. när jag kom hem så bakade jag en massa saker som marcus och co ska ta med sig ner till nyköping. sen så lagade jag maten till familjen också och det blev jätte gott! ärligt så tycker jag det är kul att fixa o greja i köket. efter det så ringer anna och frågar om jag vill med henne på en cykeltur och självklart hänka jag, så nu är jag död i benen idag också. kom hem runt 7-8 och då skulle jag bada tunna med familjen det var väldigt mysigt bara familjen lixom. nu sitter jag här helt färdig duschad och ska sociala lite med min bror tror jag o borsta tänderna o grejer. sen ska jag väll försöka somna i tid också.
och juste jag fick ju min nya tele här om dagen eller det var nog i fredags en experia men jag fick ju en mini så nu ska den också skickas tillbaka så ska jag sen få den nya iphone, krongligt allt ska vara!
aja får skriva mer imorgon.
tack för en sjukt bra sommar alla! <3


stooort hjärta för dom personerna!
/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0