2 augusti

såå nu är jag hemma ännu en gång närå. igår hann jag bara komma in i duschen så ringde julia och sa att jag skulle tälta med hon och ebba så då gjorde ju jag det. vi tälta på nån udde där vi hade våran trevliga husdjur ormen. så sov vi ju där o så jag somnade runt 12 kanske? för jag fick faktiskt inte prata dom hade lessnat på mig redan då, så då kunde jag lika gärna sova. sen imorse skulle vi cykla hem till julle då drar vi på värsta vurpan  eller ah jag och julle mina ben är inte kvinliga längre, även om dom aldrig har varit det så är de inte bättre nu iallafall. vi käka frulle sen spela som nått spel typ hockey -.- så jag gjorde inte så mycket fick massera ebba sen åkte jag till uppsala med andréa där jag köpte en skinn jacka. skriver sen! och bilder kommer
 / caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0