20 augusti

dagen började med en kort skoldag, sen efter det bar det av hem till mig för att fixa lite saker baka lite till min bror med hanna. sen efter det så åkte vi ner till ica och handla middag, hem fixa den och sedan iväg på fotbollsmatch jag spleade inte men kollade på. efter ett ta kom även andréa ner till korsängen. 
när matchen var slut gick vi hem till hanna igen. och vi fick gå för vi råkade få punka när vi skulle till planerna.
när vi kom till hanna fick jag nått konstigt flummhumör som inte alls är konstigt hos mig. men iallafall mycket flumm. sen kolla vi på nån film vet inte om den var bra eller dålig för jag typ halvsov. jag tycker inte så mycket om att kolla på film egentligen men det ville jag då men inte sen. hahah så jag sov lite istället sen skulle andréa hem men hon vågade inte gå hem så hon stanna också kvar. somna väll runt halv 1 nån gång skulle jag tro. 
tack för en trevlig dag mina vänner! <3
/caroline  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0