21 augusti

vaknade kvart över 6 då pappa ringde för jag hade ju självklart försovit mig så jag fick skynda mig eftersom vi skulle till nyköping. hade egentligen ställt klockan på halv 6 men jag var så trött då så jag måste ha stängt av den utan att jag ens kommer ihåg det, men det gick bra att åka till nyköping i natt linne också! haha 
när vi kom ner dit så var det hockey som gällde givetvis vi kolla på två matcher och sen åkte vi iväg och handla massa saker till marcus rum eller ah deras lägenhet.
efter det så åkte vi till ishallen igen och kolla en jätte liten stund på en match och sen åkte vi ner på stan och käka på china mysigt mysigt. 
sen fixa vi där o så mycket trevligt!
/caroline  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0