23 augusti

dagen började med skola klockan ringde halv 7 då jag va otroligt trött men det var bara att kravla sig upp det. skoldagen idag gick väll bra seg o tråkig bara men det fick gå iallafall, jag och hanna drog vid halv 3 nån gång även fats vi sluta tre men alla lärare drog ju så vi fick en annan men alla snacka så mycket så vi gick.
när jag kom hem hjälpte jag min lillebror med att fixa hans garderob vika kläder o så.
nu har jag precis ätit och ska snart iväg på träning anna kommer hit om en halvtimme då ska vi gå tillsammans te träningen. mer än så vet jag inte förutom att nu ska jag byta om och läsa lite ur min bok. haha jag är lite knäpp jag men jag gillar min bok faktiskt för en gång skull. aja.
nu ska jag byta om och jag saknar min andréa jätte mycket min allra bästavän! <3

andréa
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0