24 augusti

halloj!
skolan som vanligt imorse slutade 3 men jag var tvungen att gå vid 2 bara för mitt huvud höll på att ta dö på mig.
när jag gick hem i mina egna drömmar så hör jag en liten pojke skrika jätte mycket och det var ju julian som var flera områden bort och han är ju faktiskt bara 1 ½ år så jag börja prata med honom då blev han tyst så tog jag upp honom och bar hem honom då blev han glad igen. sen när jag kom hem var det bara att plugag vilket jag gjorde också så nu är jag klar med so:n och nästan no:n och så har jag läst en massa ur min bok. boken är jättebra så den rekomenderar jag "saker som aldrig händer" heter den. nu ska jag byta om för ska om dryga halvtimmen vidare till rasbo för att träna innebandy! första för året så får se hur det går.
skriver imorgon för när jag kommer hem är jag helt död kan jag lova gudarna.

bellan & julian
/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0