7 augusti

vi drog iväg o kolla fotboll en liten stund på andréa när hon spela, men vi lessna så vi gick vidare till hörnan occh köpte tuggumin istället. sen gick vi hem o alla bada i tunnan utom jag, för det är lixom fel man ska inte bada i uppvärmt vatten när det är varmt ute och finns vatten i sjön. så jag bada inte.
sen efter det så gick vi ut och mötte upp tove, jennifer och fanny så va vi med dom i nån timme och så nu är vi här igen. jag har precis duschat och så har jag o matilda suttit o snackat om döden. imorgon bitti åker vi ut till öregrund o stannar där över natten så kommer jag hem på söndag igen. då får jag skriva mer om det sen och så ska jag lägga upp massa bilder. nu måste jag sova för ska upp tidigt imorgon. nej en sak till jag blir så sjukt irriterad på en person, för du kan fan inte bete dig hur du vill mot mig du är inte 3 längre, så tack det va det jag behövde skriva.
btw idag var det 5 månader sen mitt liv vändes upp o ner då världens bästa lämnade mig, oss.
och fan vad jag saknar dig farmor, det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig.
jag kommer alltid älska dig! <3

det får bli en bild på din blomma, för de bilder jag har på dig här på datan är så suddiga.

/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0