.

ingen träning skolmöte istället -.- men det blir nog bra.
så om en timme ska jag till skolan igen.. sen när jag kommer hem ska jag nog läsa och tänka ut min helg, jobbigt läge men ah.
jag satt och tänkte en massa idag i skolan, 
asså igentligen är det helt sjukt så som vi lever för nu har jag gått i skolan i 10 år eller det blir mitt 10:e år och innan det så gick jag på dagis men bara ett år för min del, för jag har mina syskon så jag behövde inte. men annars alla andra har lixom gått på dagis också i typ 5 år. och sen efter skolan ska man gå gymnasiet och plugga vidare sen igen man får lixom aldrig fritt eller hur man ska se det. och sen lika med allt som man har gjort kommer aldrig igen känns helt sjukt när man tänker på det. jag kommer aldrig få vara bebis igen och inte den jag var igår heller .  skumt det där tycker jag!
haha dagdrömmarn jag själv men så är det när man är lite off :)
/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0