onsdag

dagen idag, blev ganska tråkig.
när mamma och pappa kom hem fick jag ett data bord sånt man kan ha när man sitter i sängen typ :P
och så hade dom köpt en gardinstång hahaha så nu har jag en svart istället, sen så har jag städat o bäddat rent känner mig jätteduktig. och så har jag faktiskt pluggat lite också. nu ska jag fixa mig packa för imorgon och läsa lite ur min bok. imorgon vet jag inte vad jag ska göra förutom att träna på kvällen och så får jag säkert massa plugg jag måste göra också -.- på fredag ska jag till gimo och kolla J20 hockey brynäs-modo med andréa. sen har jag massa alternativ inför helgen så får se vad som händer då. jag kan välja mellan att kolla massa hockey matcher i gimo, nån klassfest hos david, barnvakt och så tror jag att jag har träningsläger med innebandyn, jag hatar beslutångesten.. så vet inte vad jag kommer hinna med det visar sig helt enkelt. och nästa helg får jag träffa min saknade bror! :) <3
/caroline  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0