10 december

tiden bara rinner iväg, men idag har jag först varit i skolan.
sen traska jag och anna hem, då jag hade lite brottom hann knappt komma innanför dörren innan vi skulle dra igen.
närå så illa var det inte men nära.
så jag åkte till uppsala efter skolan och köpte skor och så kolla jag även om min ring hade kommit, men nix så bra skulle det inte va.
det jobbigaste med det är att man först måste stå och vänta på att sitt nummer ska klinga till så man kan fråga ifall den kommit, men sen ändå när det väl är ens tur har den inte kommit. jobbig situation!

nu har jag precis lagat mat, och ätit.
senare idag ska jag kanske ut en sväng med anna ifall jag orkar.
men först kolla reprisen på ph och sen färga ögonbrynen.

just nu har jag jätte dåligt samvete för jag har ju faktiskt lovat mig själv att inte äta gosaker på vardagarna, men idag slank lite sånt ner.. fy på mig.
 och imorgon har jag blivit kallad till innebandymatch. så då jävlar ska jag springa, haha.

skriver mer sen.
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0