13 december

eftersom att det är lucia idag så har jag gått luciatåg i skolan.
och det var ju en pers, närå det var ändå hyffsat lugnt.
förutom att jag inte kunde hålla käften alla gånger, det var ju såhär att jag stog brevid tove och amanda och för er som inte vet så är det två riktiga skrattmajor precis som jag.
och vi hade ju lucia tåg även med dom mindre barnen på skolan alltså dom var också med i tåget, men alla dom hade inte jätte koll på läget och står typ o kollar in i ljuset så första tåget när vi lussa för lågstadiet så var det e tjej som var tvugen att gå därifårn för hon blev alldeles yr. andra tåget inför högstadiet var det istället typ 5-6 stycken som behövde gå av pgv syrebrist. och då kunde ju vi självklart inte hålla tyst, och sen rätt som det var kom alla in på rad igen och då var det inte heller lätt att vara tyst när pajjas amanda ska kommentera allt.
sen har vi även en lite halvskojj lärare som gjorde roliga tecken innan låten så vi skulle veta vilken låt det var, så vi skratta ju som aldrig förr.
och så är det ju så att det finns alltid folk som sjunger fel eler lite högre än dom andra och då blev det ett jävla liv. men det som förvånar mig mest är att vi i år var bäst på ålderomshemmet, där jag stog och grät förra året för jag skratta så mycket, så det är ju ett plus i minuset.

idag ska jag vara med hanna, hon kommer hit när hon har slutat. så får se vad vi hittar på skriver mer om det sen. nu håller vi även på att tapetsera om i vardagsrummet här hemma så nu blir det riktigt snyggt! haha.
hoppas ni får en bra lucia.
så här ser min ut.

kristin, anna, tove, karro & jennifer


kristin, vendela, emma, anna, jennifer, karro & tove
amanda & tove mina skrattmajor!
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0