14 december

idag fick jag stanna hemma från skolan, dels för jag knappt fick nån sömn inatt.
jag kunde verkligen inte somna. och för att jag inte klarar av tisdagarna i skolan..
det är inte nått man missar direkt för det är bara onödiga ämnen idag, det ända jag missar är kompisarna.

jag gick upp vid halv 9 för annars kommer jag inte kunna somna inatt heller.
sen så har jag vikt tvätt haha ganska bra tidsfördriv och så har jag även pluggat lite.
idag måste jag sätta upp min spegel för nu har jag väntat med den alldeles för länge.
sen ikväll är det träning men vet inte om jag får träna, men det ska jag kunna ordna.

igår när jag kom hem märkte jag att det hänt nått konstigt med min kamera måste ha tappat den eller nått utan att jag kommer ihåg det, eller den låg ju bara i min jackficka men nu funkar den inte, ser ut som det är nått konstigt i skärmen och så är skärmen typ svart gul röd jätte konstigt.
så nu ska jag kolla ut en ny kamera, och sen är det bara att hoppas på att mamma och pappa vill köpa den åt mig. haha.

känns skönt att det knappt är några läxor kvar, eller jobb upg.
för nu har vi fått vårat no hemprov som ska lämnas in i januari. så det är ju skönt att ha det klart nu innan lovet och det ska jag kunna fixa. sen efter lovet kommer det inte alls vara mycke skolupg. för då ska vi nästan bara skriva nationellaprov och det känns ju as skönt måste jag säga!
det ända den här veckan är två bokredovisningar en på svenska och en på engelska, as najjs!

aja nu ska jag göra nått vettigt.
skriver mer sen.
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0