15 december

ingen vanlig skoldag idag, utan ping pong turnering istället.
jag spela med amanda, och det gick ju inte toppen bra om man säger så.
3 förluster och en vinst, som inte var nån förtjänad vinns för dom vi skulle möta lämna vo.
så ingen final för oss, men huvudsaken är att ha kul och det hade vi!

klockan 4 ska jag på utvecklingssamtal eller bara ett snabbt möte för att kolla hur jag ligger till med betygen.
efter mötet ska jag nog gå över till min homie anna.


nu ska jag blåsa och platta håret, och sen ska jag läsa lite till ur min bok bara 30 sidor kvar nu najjs!
men imorgon kommer den hemska bokrecensionen istället, hatar att redovisa muntligt!
hata är ett starkt ord, men jag verkligen hatar att jag blir tomat bara för att redovisa lite..
igår gjorde jag också klart hela no hemprovet eller nästan har 9 frågor kvar och det känns jätte skönt!

idag mår jag jätte bra.
för i helgen kommer nog min älskade bror hem, och inga läxor på huvudet.
det är en stor lättnad.
sen så har jag fått ganska många nya vänner på fb på senaste, och då blir jag alltid lika glad! :) 
det är inte så många svåra saker som gör att jag mår bra, utan bara veta att folk bryr sig om en är det viktigaste. och jag verkligen älskar sociala människor som bryr sig och pratar med mig. haha :) 
ni är guld värda alla omtänksamma människor! 

/ puss caroline

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0