19 december

igår kväll mådde jag inge vidare så jag gick o la mig redan vid halv 9 men jag somna inte förens runt 12.
sen imorse ringde klockan 8 och då var jag oförväntat pigg måste jag säga.
vid 9 åkte jag iväg på match, och tyvärr så torska vi med 6-7 jätte synd för alla deras mål var bara tur och vi hade spelet. + att det var tanter vi mötte, och trotts det så är de serieledare. men jag är faktiskt ändå lite stolt över mig själv för jag gjorde en ass. haha duktig flicka.

efter matchen åkte jag med mamma niclas o knattarna till gimo ishall för att åka skrillor, och jag är och kommer aldrig att bli king på det. men jag kommer iallafall framåt.
efter det så skjutsade mamma hem mig till julle, där vi julbaka lite. och det är alltid mys.
tack för idag min fina vän.

nu har jag precis kommit hem därifrån o ska snart kasta mig in i en dusch.
ont i huvudet som en björn har jag med. precis som nästan alla andra dagar.

imorgon har vi innebandy cup i skolan, skapligt otaggad jag är för det. men men. 
nu ska jag göra någon nytta o rädda mitt onda huvud.
och imorgon får vi äntligen jullov! lovely!

det finns så många människor/ minnen som jag saknar just nu, och jag tror inte någon kan förstå min saknad.

big miss!



/ puss caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0