20 december

innebandy turnering hela dagen i skolan. sammanlagt spela jag 6 matcher fast då spela jag inte alla för jag ville inte spela mot lärarna med huvudvärk. hehe.
slutade runt 1 då hanna följde med mig hem, sen åkte vi o handla.
när vi sen kom hem så gjorde vi julgodis som jag ska ta med ikväll och sen så slog jag även in en hel del julklappar.  mys mys.
nu har jag precis duschat och ska snart platta håret.
ikväll är det julavslutning och sen får vi äntligen jullov!
men innan det ska vi hem till hanna för att klä granen.

här kommer några bilder från dagen.


tycker faktiskt att mitt hår är ganska fint på den här bilden, trotts allt.
ett extra + till min bondtoffs.

haha söt.

och ännu sötare

haha drivlisorna

fina kläder, och nej jag tar mig inte mellan benen utan fixar mitt linne under.

coola tjejer

den här dagen har varit jätte skön och nu slipper jag skolan i 3 veckor eller nått sånt, då man inte behöver tänka på att ha ljudlöst, gå upp tidigt, kunna alla läxor, jag är fri som en fågel helt enkelt.

den här veckan är världens bästa:
imorgon tisdag ska jag och andréa in till uppsala för att shoppa lite.
onsdag: till nypan för att hämta hem min älskade bror och träffa världens bästa syster.
torsdag: mini julafton med morfar & hans fru, farfar och våra fosterbarn. mys pys
fredag: JUULAFTON!

hoppas alla mår bra i vårat vinterland.
puss o kram
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0