21 december

gick upp 6.20 i morse då klockan ringde, sen timmen efter gick våran buss till gimo.
då jag skulle med andrea på hennes skolavslutning, där jag även träffade min saknade julia.
avslutningen var inte så jätte lång utan några framträdanden och andrea var den som pratade in för alla människor vad som skulle ske, modig brud.

men sen när jag sitter där o lyssnar så får jag ett sms som jag verkligen inte ville få.
och det var från elin, där det stod att hon var på sjukhuset för hon inte mådde så bra, och hade ont i kroppen.
jag kände hur klumpen i magen kom. min fina bästa syster, det får ju inte hända! och absolut inte henne! jag hoppas du mår bättre nu iallafall.hade jag kunna göra något, så hade jag redan gjort det. jag hatar när folk mår dåligt, och det är absolut inte okej när min egna syster gör det. så krya på dig älskade vän. <3
jag tänker på dig.

efter avslutningen åkte jag och andrea in till uppsala, där vi shoppa lite. 
vi kom hem för en liten stund sen och med hem kom en tröja och en bh.  
just nu ligger andrea här o vilar för hon är trött och här sitter jag alldeles ensam.

ikväll vet jag inte riktigt vad vi hittar på men nånting måste vi göra. så får skriva mer om det sen.
vi far nog iväg på något äventyr.

/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0