23 december

förlåt för jag inte skrev igår men hade inte tid och jag var sjukt trött.
igår åkte jag o mamma iallafall till nypan där vi hämta hem marcus, simon o pierre.
när vi kom dit så gick vi på stan en snabbis och sen hem till dom där vi packa ihop o fixa mat.
vid 5 åkte vi iväg killarna skulle ha träning och jag åkte till hallen med simon där vi träffa josefin och dalle. mys.
sen åkte även vi till ishallen o kolla slutet på träningen och sen åkte vi hem.
jag sov nästan hela vägen hem helt död var jag från dagen innan.

just nu har jag sjukt dåligt samvete för jag träffa inte min syster som ligger på sjukhuset igår.
jag vågade inte det, för hon har dropp o grejer o det klarar jag inte av att se.
men nu efteråt känner jag att jag verkligen skulle ha gjort det. för jag kommer inte träffa dig på jätte länge och jag har inte sett dig på jätte länge ..
men det är som det är o jag saknar dig jätte mycket! krya på dig vännen. <3
och hoppas det går bra på operationen ikväll. och att du snart slipper all smärta stackars elin.
på träningen igår så pratade jag även med din pappa och han såg så ledsen ut, jag tänker på er!

idag har vi lite minijulafton här hemma morfar och farfar är här.
jag har precis öppnat mina julklappar från dom och fick pengar o lotter, själv så brukar jag aldrig ha tur med lotter och det hade jag inte heller. men tack för julklapparna!  :) <3

senare idag ska jag o marcus in te uppsala o köpa det sista nu innan jul.

vad som händer efter det har jag inte en aning om.
skriver mer ikväll.
/ puss caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0