26 december

lång dag idag, gick upp runt 11 och fixa mig lite snabbs, sen farde vi in till uppsala jag o min familj.
först gick vi lite på gränby där jag shoppa lite och sen åkte vi ner på stan och kolla på bio, narnia.
filmen var ganska bra trotts att det var en barnfilm hehe. 
 man förstod redan i början av filmen hur den skulle sluta. men den var bra. lite iallafall.
efter filmen åkte vi till gränby då det inte alls var lika mycke folk.
det jag fick med mig hem idag var ett par nya skor, vattenflaska, smycken till mitt armband, underkläder, smink, en nessesär (stavning?) och några tröjor. så nu är jag nöjd.
nu har jag precis städat lite på rummet och ska snart flyga in i en dusch,
 och ikväll ska jag kolla hockey sverige-norge. mys.

imorgon börjar storvretacupen galet taggad, haha nej men jag önskar jag vore det.
sen efter det ska jag möta upp josefin, då vi ska dra några timmar på stan, och sen följer hon med mig hem och stannar i några dagar. mys!

skriver mer imorgon om hur det går i cupen och vad vi hittar på.
/puss caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0