3 december

förlåt att jag inte hann blogga igår men det strula till sig lite och senare vid 5 åkte vi iväg på hockey. 
där jag fick träffa två värdefulla personer för mig. 
själv hann jag inte prata med min bror eller hann bara kasta ur några ord, eftersom vi bara pratar med han innan dom går ut o joggar ner.  och han är ju för söt, han bad om ursäkt för att han inte hann prata med mig. min lilla bror är ju för söt.
och juste dom vann 4-9 mot flemingsberg. lovely!

imorse försov jag mig, kan vara så att jag var för trött för att gå upp helt enkelt.
haha men jag kom till skolan i tid iallfall, så försov o försov vettefan men jag gick iallafall inte upp när klockan ringde utan 40 min senare.

skolan idag var kort o bra, vi har nu börjat kolla på en jätte sorglig film på no:n jag kommer nog grina en hel del åt den filmen kan jag tänka mig. jag får berätta om den nån annan dag så inte det här inlägget blir till en hel roman.  nu är hanna här o vi ska nu gå o äta nått, senare ikväll ska jag vara med andréa och vi ska till östhammar på innebandy natten.
skriver när jag får tid.
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0