9 december

skoldagen idag gick ganska fort trotts tråkiga o tröga lektioner.
jag har nog fått en hel del att skratta idag med, för eftersom att jag inte är så jäkla rädd för att prara, så gjorde jag bort mig rätt rejält idag måste jag säga, hahaha men det var ändå kul!

idag på idrotten så sprang vi coopers, jag och anna skulle ta det ganska lungt. men jag blev helt död för det.
våran lärare fråga ifall vi var ute på en söndagsprommenad, och svar nej det var vi inte.
utan vi skulle bara ta det lite lungt, eftersom det hänger lite förkylningar i kroppen.
men hur som, efter coppers grejen så gick vi till syo ett ta, och hon tacka mig för att jag gjorde bort mig lite idag.
eftersom att det var henne + några till jag gjorde bort mig för.
det kallas för att bjuda på sig själv!
haha och sen när jag och anna skulle hem, så var vi ju självklart helt slut. vad är man inte efter ett cooperstest lixom. och vad gör man inte för att slippa gå.. joo då gör man som oss, vi tog bussen runt för vi verkligen inte orkade gå.
och för er som inte vet så har vi sjukt nära hem det är ungefär 1,5-2 km. men vi var faktiskt trötta efter våran "söndagsprommenad"!

ooch tur som vi hade så behövde vi bara vänta på bussen i dryga 2 minuter vi tajma den rätt bra.

när jag kom hem kasta jag mig in i duschen och sen åt jag, själv trodde jag att jag hade lite små stressigt.
för andréa ska komma hit o plugga och sen ska vi in och kola på hockey, men eftersom hon inte kommit än så antar jag att det inte va särskillt stressigt.
men så som hon sa det har hon mycke att plugga, men jaja upp till hon det.


och nu då till er som vill veta min pinsamma stund idag på skolan:
det är såhär att stoffe i klassen har blivit lite grinig på senaste tid, varför vet ja inte.
men det vet inte han heller tror jag. så jag har iallafall börjat kalla honom för bitterfitta eftersom han är så sjukt gring.
sen så såg jag han i kiosken på rasten och sa det men han tyckte han var glad då som han sa.
så han blev nästan lite sur att jag sa så.
och sen är det ju så att jag brukar sitte o prata med syo och eftersom jag varit sjuk mycket på senaste eller ja sjuk och sjuk, men hon är iallafall bara på skolan tisdag torsdag.
och det är då jag varit borta lite.
så jag stack in huvudet där hon brukar sitta för att kolla om hon var där så jag kunde få prata lite.
och självklart så var ju hon där, men sen så var även bitterfittan där, och så ser jag även ett par ben.
och jag tänkte inte så mycket precis som alla andra dagar egentligen.
så ser jag han där och det första jag säger är nämen hej bitterfitt.. och så ser jag att det var fler där så jag ändra till bitterfittor, och sen när jag hade pratat klart, och kollar vilka som verkligen satt där, så märkte jag att det även var hans mamma som satt där.
hon bara kolla på mig, och jag slängde upp en hand för fejjan och kasta igen dörren sen gick jag.
hahaha och jag kunde ju inte förstå hur sjuk jag är egentligen, att jag pratar innan hjärnan hinner tänka är ju inte ett + i protokollet om man säger så!
men ah det var lite små kul tycker jag.
och kurator gabriella ba: tack för att du förlänger mitt liv.
haha det var en pers det där.
btw förlåt för att jag har sämmst humor :)
/caroline


Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Lite pinsamt du! :D

2010-12-09 @ 19:56:15
URL: http://amps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0