jag är komplicerad.

mitt humör kan verkligen vändas upp o ner på några minuter.
när jag fick mina betyg blev jag ganska besviken.
jag gör faktiskt så gott jag kan,och ändå så lyckas jag inte det är jobbigt för mig.
klart jag ska vara nöjd ändå för jag skötte mig verkligen inte i 6:an och 7:an men nu på senaste har jag skärpt till mig. ordentligt. jag fick ett ig i mina betyg och det kan jag inte fatta, asså jag gör mer saker än vad andra gör men ändå räcker det inte. blir galen.
jag vet att det inte var lång ifrån godkänt men ändå känns det värdelöst, och bara för att jag får ig så känns det inte ens värt att kämpa för det sen. men nån gång löser det sig nog.
sen kan jag bli helt galn utav att betygen är så jävla orättvist utsatta, snacka om att det gäller att smöra till sig sina betyg. och det har även jag gjort ganska mycket. men mitt humör har ju sånna svängningar, trotts att jag nästan jämt är glad.


sen så känner jag även hur jag börjar förlora en sjukt nära vän, eller vi har inte alls lika mycket att prata om längre och gör inte samma saker. du har ditt och jag mitt. eller ja förlora o förlora, men fortsätter det såhär så kommer vi nog inte träffas så mycket längre iallafall. det är ju alltid tråkigt men vad ska jag göra. finns nog inget.

trotts all min ilska, så är jag glad nu igen.
och det är tack vare mina älskade vänner.

/ caroline
 ni vet att jag är sjukt tacksam för allt ni ger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0