julafton

nu är alla julklappar öppnade, jag fick massa fina grejer.
det jobbigaste med det hela är att jag jämt får så sjukt dåligt samvete för allt jag får.
det jag fick var massa pengar, en myspys filt, presentkort, lotter, krimskrams sen så har jag ju beställt min ring men den är ju försenad så den ska jag också få. sen har jag även fått en tv eller den har förut stått i vardagsrummet men vi har köpt en ny dit och då fick jag den gamla.
men ändå najjs, trotts att jag nästan aldrig kolla på tv. haha.

nu ska jag gå o vara social med min fina släkt.
klockan 21 är det svensson svensson som jag ska se och senare ikväll ska vi spela wii.

tack för alla fina julklappar! <3

puss o kram
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0