lördag

nu har jag precis kommit hem från niclas match, dom vann med 4-0 tror jag det va.
niclas sköt ju nästan ihjäl en motståndare, för er som har kollat på förlossningsakuten eller nått, så skrek lillkillen värre där än på en förlossning.haha närå men högt skrek han, och niclas spelade ju idag med ett år yngre och fick en rejäl träff på hans baksida lår, stackar lill kille. för er som inte vet så skjuter niclas som en häst.

nu ska jag vänta på att andréa kommer hem sen ska jag nog umgås en stund med henne, om jag orkar. och om hon orkar. hade nästan glömt bort det men imorgon har jag en jäkligt tidig match, samling 9.30 i rasbo. jäkligt mys faktiskt. bara att ladda om för den! 
just nu är jag sjukt trött känns som jag skulle kunna somna på direkten, men så kan jag ju inte göra.
trotts att jag sov till kvart i 12 eller nått imorse så är jag trött redan nu.
jaja, vore ju fint om jag somna hyffsat tidigt ikväll eftersom jag ska upp 08.00 imorn.

nu ska jag göra nått vettigt och vänta på andréa.

skriver mer imorgon.
då vi förhoppningsvis har krossat fyrislund.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0