1 juli

ett snabbt upplägg om dagen, vaknade i morse precis som alla andra dagar
och gjorde inte så mycket sen vid två skulle vi skjutsa marcus & pirre till pirre sen efter det åkte vi och hälsa på mormor, ja det är ju som det är hon är lite knasig hon den damen men man står ut ;)
efter det åkte vi in te uppsala eller ah hon bor ju typ där satt va redan där, i uppsala handla vi lite saker sen snabbt hem igen för jag hade träning, träningen gick väll sådär men alltid kul att träffa laget! :)
nu har jag precis duschat och ska möta andrea om typ 5 minuter bäst jag skyndar mig.
och juste tack pappa & mamma för imorgon ska jag bleka mitt hår inte blondt utan brunt skulle ju gjort det innan skolavslutningen men blev inte så för hon tyckte jag skulle vänta tills håret redan blekts lite av solen, så får se hur det blir imorgon, hoppas det blir fint!
imorgon drar jag o min familj ut te öregrund för vi skulle hälsa på nån familj så kommer inte kunna skriva något imorgon tror jag men skriver igen på lördag när jag kommer hem!
puss / caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0