17 juli

idag har det inte hänt så mycket inte jätte kul iallafall men man kan inte alltid ha kul ;)
jag börjar bli sjuk nu också (Y) men det brukar vara så när man kommer hem efter cup..
helt slut är jag också efter den här veckan så jag sov middag idag eller lunch kanske, nu håller jag på med maten kyckling med massa grejs och sen jordgubbar :)
senare idag åker jag till små kusinerna så nu måste jag göra klar maten och sen packa!
mitt sommarlov hitils har varit super underbart! tack alla som har haft tid med mig :D
lilla vinne
/ caroline


Kommentarer
Postat av: josefin dahlander

duuu, ska inte du till nyköping i veckan ??

skriv till mmig på sms, fast kan inte svara har inga pengar! KOOM!

2010-07-17 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0