22 juli

får bli ett lång inlägg nu eftersom jag inte har bloggat på hela dagen!
dagen började med att jag och julia steg upp runt halv 11 då vi fixade oss käka frulle för att sedan åka vidare till stor staden uppsala, när vi gick hemifrån var det jävligt varmt ute trodde inte att jag skulle palla dagen. men när vi sitter på bussen och kom närmare rasbo jälla så börja det spöregna så alltså dagen räddad!
inne i uppsala handla jag inte så jätte mycket tre tröjor en liten väska och ett smycke. julia handla ingenting tråkmånsen hon själv :)
vi åkte där ifrån runt 3 tror jag?
när vi kom hem åt vi pankiisar efter det fick vi plötsligt riktigt j*vla tråkigt, jag fick typ damp för vi hade så tråkigt men hur som helst timmarna gick sakta men säkert. sen vid 8 tiden eller nått fick vi för oss att plocka svamp eller iallafall jag haha men vi hittade tyvärr ingen svamp.
kom hem därifrån runt 9 eller nått och julia åkte hem stunden efter det, och jag fick för mig att springa och det gjorde jag också minsann. nu har jag precis landat och ska hoppa in i duschen nu!
får skriva mer sen om jag orkar!

min lilla svamp julia
/ caroline


Kommentarer
Postat av: julia andersson

men sexig bild örru :D <3

2010-07-22 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0