23 juli

godmorgon välden!
dom två senaste nätterna har jag inte alls sovit bra har vaknat flera gånger för att jag har så j*vla ont i magen. men det börjar gå över nu med 4 ipren på två dagar.
hur som helst ett stort grattis till min älskade vän julia som fåller 16 år idag! :D <3
jag hoppas du får en toppen dag vännen.
nu måste jag fixa mig och så för snart ska jag och andrea åka och hälsa på jullan.
och juste jag har satans ont i mina ben också, för det var ju så att jag skulle ut och springa igår men påvägen dit till spåret så gick jag in i en massa tisslor, intressant att veta menar jag.
men nu måste jag skynda mig tror jag, skriver mer när jag kommer hem!

julia & andrea
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0