24 juli

godmorgon världen!
igår somnade jag ungefär vid 02.00 tror jag, för klockan halv 2 eller nått blev det ett jävla liv här inne, eftersom vi har en öppen kattlucka i huset så går alla katter in här och då blir våra katter tokia haha så ja det va fight här i natt. och mamma som skulle skrika lite på katten hann bara komma upp så drog hon på värsta vurpan haha, för nån jävla katt kissa på golvet som mamma ramla i. hahah det lät ganska kul faktiskt värsta dunsen lixom, men men så kan det gå ;)

nu är jag vaken iallafall och hade en liten tanke på att gå ut o springa men ångra mig ganska fort, för det skulle jag knappt hinna med. har precis duschat så nu måste jag fixa mig o så. sen vid 1 kommer hanna hit.
har inte så mycket mer att berätta så skriver mer sen!


innebandy <3
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0