26 juli

nu känns det som skolan snart börjar men det är ju faktiskt dryga månaden kvar.
aja, vaknade runt halv 12 i morse så käkade jag frulle direkt sen gick jag ut o sprang med lillebror, men shit så trögt det gick för mig. haha men alla har ju sina dåliga dagar också. men nu känns det skönt iallafall!

idag vet jag inte vad jag ska hitta på eller jo vara med andréa senare men hon ska byta rum först eller vad hon nu skulle göra. så jag får hitta på något annat innan det. kanske skulle behöva städa lite här på rummet men vet inte om jag orkar få se. nu ska jag iallafall sitta här ett ta sen ska jag sminka mig o grejer.

får skriva mer sen när jag vet vad jag ska göra!

btw ser ut att vara as tjock


världens bästa! <3
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0