3 juli

efter en lång dag är jag hemma igen, igår åkte jag ju ut till öregrund vilket var jätte mysigt, vi kom dit vid 4 eller nått då vi åt sen efter det byggde vi tält och grejer sen gick vi ut och fiska eller meta gjorde vi men jag fick inte en enda fisk den här gången heller, fast det fick ingen annan heller satt :)
sen spela vi spel ocg sånt och det blev natt så man gick o la sig. dagen efter blev jag väckt vid 10 för mamma tycker man ska ta vara på dagarna med sol. så vi gick till stranden nästan direkt efter jag käkat frulle. efter några timmar gick vi upp igen hela ligan för att äta lunch, sen tillbaka igen men då skulle vi få åka ring.
hah ja vad ska jag säga, jag var helt såld på det iallafall grejen är den att jag är rädd för fiskar så vågar inte åka själv men eftersom jag skulle ställa mig i den där ringen när jag hoppa i så flög jag ur lika fort. och eftersom jag var med ett gäng killar som älskar att retas så lät dom mig vara kvar där i det läskiga vattnet med alla fiskar, så jag fick pröva igen som inte heller gick bra denna gång, och så skulle niclas pröva åka med mig också men det gick inte heller bra så vi gav upp. men dom som inte va rädda för fiskar o grejer hade nog riktigt kul där på sjön, men dom flög inte av heller!
haha  jaja bättre lycka nästa gång kanske ;)
och juste det första jag fick höra när jag äntligen kom i land igen var
- men gumman vad gjorde du egentligen, gick inte så bra.
haha säger veronica med ett jätte flin haha inte okej! joda det var faktiskt ganska kul ändå (A)
tack för två jättebra dagar allesammans! <3

när jag kom hem packa jag för imorogn ska jag åka ner till norrköping tidigt, lämna niclas på ssc och sova där en natt, sen ska jag hem till matilda! :)
senare på kvällen var jag med andrea också trevlans! :D

den enda bilden jag tog idag, marcus på vattnet!
/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0