8 juli

just nu har jag väldigt tråkigt, så om det är någon där ute som har lika tråkigt som jag så kan ju den få höra av sig! jag vill ut och gå haha vet inte varför är bara väldigt sugen på det. ikväll kommer jullan hem vid 12 eller nått så då måste jag se till att träffa henne! och juste ikväll har jag ju träning vid 18.15 tror jag? vart har jag inte en aning om kanske skulle kolla upp det (Y) nu har jag precis gjort mig i ordning och fixat lite med bilder osv, satt nu ska jag städa mitt rum (Y) och börja packa inför dalecarlia. och juste jag skulle ju skriva en packlista till andrea också :)
idag mår jag jättebra faktiskt vet inte varför men alla är ju så glada o så nu för tin och inge tjaffs med någon heller toppen, hoppas ni mår lika bra som mig!
jätte tråkigt inlägg vet men vet inte vad jag ska skriva om :)
/ caroline

pappa jag & marcus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0