heldag med julle & andréa

hemma igen efter en trevlig dag, kom inte iväg till julia förens vid 6 eller nått ja det handlade ju om andrea och hon är ju inte världens snabbaste när det gäller sånt! :) satt jag typ storstäda istället innan vi åkte iväg, hehe jag får ju mina ryck ibland.
hemma hos julia fikade vi till och med två gånger haha, sen ringde vi lite folk, snacka på och datan. mycket trevligt tack för det! hoppas du fick en bra dag julia! :)
sen åkte vi hem igen vid 10 tiden då vi fick skjuts utav julias farmor och farfar. när vi kom hem åt vi igen (A)
och sen gick vi ut o cykla. tack för en lyckad dag tjejer! :)

imorgon kommer hanna hit, har saknat henne hur mycket som helst så ska bli jätte kul att träffa henne, har inte sett henne på år o dar känns det som. så skriver mer om det imorgon :)

på söndag kanske jag åker med andrea till nån släkting och senare på kvällen åker vi till gräsö där vi ska husvagna med julia! mycket trevligt måste jag säga :)

idag har jag inte knäppt några kort så laddar inte upp några sånna heller..

btw ibland fattar jag verkligen inte hur du tänker!
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0