snabbt inlägg!

jag lyckade övertala min pappa, satt vi har tapetserat hela dagen i stort sätt. nu ska jag ut en sväng med andréa får se vad vi hitta på i det här sura vädret.
som ni kanske märkt så blev det inge gräsö för det är ju så regnigt, men jag skulle tycka det var ganska kul ändå, fast jag lyckades inte övertala julia & andréa det. men men vi får åka dit nån anna dag istället.
inga planer inför veckan heller tror jag, eller kanske om märsta borna kommer ut o hälsar på nån dag, och så ska jag träna + att jag måste få fiska! haha ja jag är lite sjuk jag, men det är faktiskt jätte kul! :) och så kanske det blir gräsö då ? :)
haha nej nu måste jag kila ut till andréa. skriver mer när jag kommer hem igen.
/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0