städat o klart in i minsta detalj

ja överskriften säger ju allt, känns som jag har städat hela dagen men det stämmer inte, aja även fast jag städat så känns det inte finare men men :)
och min stackars lilla blomma ser helt rutten ut haha även fast det är den ända jag äger så är den vissen
inte ska jag bli blomstertant iallafall ;)
snart kommer jullan hit vet inte vad vi ska hitta på men jag ska tvinga med henne på en promenad iallafall :)
senare sen tror jag jennifer skulle komma men vet inte, får skriva mer sen!
btw jag saknar grekland jätte mycket, drömde att jag var där i natt men sen vakna jag. synd att allt kan hända i sagolandet och inte i verkligheten:P

pappa niclas & marcus
marcus ser lite borta ut han har inte fel på ögonen! :)
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0