trötter

nu har jag precis kommit hem igen efter en hel dag hos moster med familj och massa annat folk.
väskorna står här o väntar på mig för imorgon bittí åker jag o mitt lag upp te dalecarlia!
det kommer nog bli en jättebra vecka, och alla ni som inte önskat mig o mitt lag lycka till borde göra det ! ;)
om ni har tråkigt om dagarna sociala med mig ring mig gärna eller bara smsa med mig, om ni inte har mitt nr så fråga nån jag känner :)
nu ska jag kasta mig in i duschen och sen måste jag lägga mig.
och juste jullan kom ju hem igår och då fick jag ett jätte fint halsaband av henne, det va ett lika som jag redan hade som jag fick förut utav henne men den här nya hade en mycket finare och silvrig färg den förra va inte silvrig längre utan grå, bara för jag har använt det flitigt :P halsbandet är format som ett hjärta och så står det caroline på den och två inristade hjärtan i den hah svårt att förklara o på baksidan står det : tack för att du finns.
tack så mycket för det julia!

mamma, moster alicia & nina

vincent

marcus niclas & jörgen
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0