10 juni

skolan idag gick fort på morgonen fick vi spela spel sen hade vi idrott i typ 2 timmar, då jag spelade pingis (Y)
hah men fick typ damp varje gång jag förlora, (och det var ofta) satt ena gången slog jag racket i bordet men slog lite för hårt biffen som jag är så racket gick i två delar (A) haha jag är inte så bra på det där tror jag..
sen kolla vi på nån film eller ja klassen iallafall jag gjorde annat, sen hade vi lunch och böt klassrum efter det, sen fick vi gå hem slutade runt halv 1, as skönt!
imorgon är det äntligen sommarlov! då ska jag dra iväg till öregrund med massa trevligt folk, skriver mer om det sen. det kommer bli en jättebra dag tror jag :)
snart ska jag iväg till frisören och fixa allt jag skrev i förra inlägget perfekt, men blir ingen träning för mig för det kommer jag inte hinna med, men ska nog kolla lite om jag hinner. i helgen har vi match mot rasbo derby o allt, så nu måste vi vinna :D. men det är lite jobbigt med färgerna efetrsom jag spelar innebandy i rasbo så kommer jag tänka att jag också spelar där, haha men men det löser sig nog :)

och juste imorse när pappa kom hem sa han att han hade jätte ont i axeln, eftersom han är ganska tålig bryr han sig inet om smärtor, men nu hade han riktigt jävla ont, hoppas inget är av nu när vi ska till grekland på måndag!
krya på dig pappi! <3

jennifer & tove mina glädjespridare! <3
/ caroline

Kommentarer
Postat av: tove

lagom gammal bild haha :)

2010-06-12 @ 15:39:16
Postat av: Anonym

yes :)

2010-06-13 @ 19:03:37
URL: http://carolinesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0