25 juni

hej igen
nu har jag iallfall kommit hem efter 2 veckor i grekland, det har varit toppen!
vi har haft fint väder varenda dag förutom 2 eller nått tror jag det var men det var även varmt då med :)
det var ganska mycket svenskar på hotellet där vi bodde jätte mysigt.
när det var 4-5 dagar kvar började vi snacka med en familj som vi började umgås med sen.
en helt underbar familj men synd bara att vi inte började snacka tidigare med dom.
så nu har jag fått träffa lite nytt folk som var en av de roligaste familjer jag har träffat haha <3.
synd att vi bor så långt ifån varandra bara.. 

om dagarna hitta vi på massa roliga saker eller ja solade & bada varje dag,
en daghyrde vi kanoter kajaker eller va det heter, haha det var as läskigt ju :O
haha men jag & matilda var iallfall helt klart bäst på det där om man jämnför med killarna som välte hela tiden (H) haha man lär på sina misstag som man säger :D

en annan dag var vi in på nått vattenland för typ 5 åringar men vi passade in ganska bra där vi också haha :)
förutom att jag typ krossa min armbåge i en rutchkana (stava) men det gjorde även matilda så vi kunde sörja tillsammans perfekt ju :D
nu får ni lite bilder och så får jag skriva mer sen om jag orkar :)
tack för en underbar resa allesammans! <3

jag & matilda <3

de helkassa killarna (Y) felix niclas & marcus

matilda i barnlandet (Y) :D

mamma, pappa, åsa & matilda

hela ligan utan mamma :)

röda familjen

haha & till sist trötta jag, fett ful bild men men (A)
/caroline


Kommentarer
Postat av: Matilda

Carro j'vla vilka snygga bilder du lagt upp :D haha killarna var ju "jätteduktiga" på att paddla, tjejer äger!

Saknar dig gumman <3

2010-06-27 @ 15:18:14
Postat av: Anonym

2010-06-27 @ 15:30:46
URL: http://carolinesundell.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja visst är dom för fina! :)

vi ägde på att paddla ju, förutom att det var hål i båten så det kom in vatten haha

jag saknar dej massor vännen <3, men vi ses om en vecka och 1 dag :D

grekland 2010 ett minne för livet! <3

2010-06-27 @ 15:33:41
URL: http://carolinesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0