30 juni

kom precis hem efter en låång träning med jobbig fys men nu känns det bra iallafall! :)
vi hade en annan tränare idag som skulle gå igenom lite grejer med oss och träna oss helt enkelt inför dalecarlia. 
och självklart gjorde jag en caroline sundellare och råkade skjuta tränaren mellan benen haha förlåt bjarne alltså det är bara jag som lyckas med det. hahah jag borde skämmas tammefan
nu ska jag skynda mig in i duschen för ska ut snart igen med massa folk.
juste nu är det bara 8 dagar kvar till julia kommer hem! :)
och på söndag åker jag till norrköping där vi ska lämna niclas på sportscamp och sen på måndag åker jag hem till efterlängtade matilda!
<3 / caroline

Kommentarer
Postat av: julia andersson

8 dagar kvar !!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2010-06-30 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0