.

hej igen!
min dag idag har varit underbar,
det började med att jag gick upp 08.30 då jag skulle börja fixa mig för att åka in te uppsala med anna.
då fick jag lite presenter, sen kom jag hem igen vid 2.
handla inte så mkt bara lite smink,  ett armband och underkläder.

sen vid 3 kom farfar och lite kompisar hit, vi fikade och sen fick jag lite presenter.
och juste tack för alla fina gratulationer jag fått överallt, jätte snällt!
för alla er som undrar vad jag fått idag så är det för det mesta pengar,
lite små saker och så fick jag även en dator men den fick jag redan när jag konfirmerades för 3 veckor sen, den blev som delad present till både konfirmationen och nu.
och juste så fick jag en kopp utav mina brorsor som det stod massa fina saker på och lite mer, jätte gulligt av er!

nu på kvällen så fick jag nått konstigt städ humör satt har dammat, och alla ni som har varit hos mig eller känner mig bra vet att jag älskar kort, så därför finns det fullt utav kort här på rummet, men det blir jobbigt när man måste städa däremot men äntligen är det klart :)
nu ska jag tvinga med anna ut på en promenad så skriver jag mer sen om jag orkar.

och juste en sak till, imorgon är det 3 månader sen farmor lämnade oss, satt om jag är nere imorgon så vet alla varför, även fats du inte finns här i våran närvaro längre så finns du alltid med mig iallafall! jag vet att du har det bra, du är min ängel. jag kommer alltid älska dig min fina farmor! <3

/ caroline


Kommentarer
Postat av: julia johansson

grattis carro, hoppas du hadt en grym dag !

;*<3

2010-06-06 @ 21:02:56
URL: http://jjuliajohanssons.blogg.se/
Postat av: carro

tack julia! :)

den har varit toppen, men du skulle också vart här ! <3

2010-06-06 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0