7 juni

nu har jag precis duschat och kommit hem från träningen, träningen gick väll sådär
men var ganska rolig för det. kul att mina tränare alltid ska misstolka allt jag säger bara -.-
haha det var såhär vi skulle köra doppboll som uppvärmning, då sa tränarn att vi skulle doppa i målet
men jag hörde fel och sa ska vi doppa i hålet! haha och då börja dom as garva och sa bara för du nu har fyllt 15 så behöver du inte bara tänka på det. haha ja dom är ju som dom är lixom ;).

nu ska jag bara ta det lungt och städa lite till på rummet och kolla satt mina avslutningskläder fortfarande passar jag kanske har vuxit ur dom på 2 veckor vem vet lixom, haha inte för jag tror det men iallafall. och kul att jag inte har en aning om vad jag ska göra på avslutningen, alla ska ju typ dra te öregrund men vet inte om jag orkar det. det får bli som det blir helt enkelt :)

nu får ni en bild på min finfina vägg! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0