8 juni

idag har jag ju varit hemma från skolan iallafall, as skönt!
solade lite på morgonen, sen vid 2 följde jag med pappa för att hämta marcus och simon. efter det drog jag in till uppsala med min familj och simon. jag köpte ett par skor som jag behövde.
när jag kom hem käkade jag lite sen spelade jag kubb med marcus simon och niclas, men det gick inte så jätte bra för mig och marcus, haha jag sköt  typ ner kungen direkt så jävla duktig jag är haha, men dom reste den igen och körde vidare men sen torska vi iallafall, synd brorsan :P
sen efter det så tog jag med anna på en promenad istället, för andrea svara inte på mina sms. men vi kom inte så lång bara några meter då vi såg att det var fotbollsmatch herrarna spelade så vi kollade där istället (Y) men vi kom när det ungefär va 3 minuter kvar hehe bra tajming! men jag trodde faktiskt att det va en period kvar, eller det kanske heter halvlek (I) så vi satt oss och kolla men det va slut direkt alunda torska tror jag dom snacka om. aja hur som helst.
imorgon är det ingen vanlig skoldag bara fotbollsdag, och vi måste fan vinna det där imorgon, jag blir ledsen annars seriöst. haha närå men det ska nog kunna gå bra, har inte en aning om vad vi ska ha för färger och så men det verkar ju ingen veta i våran smarta klass (Y)

bara för jag saknar er sjukt mkt ! <3
/ caroline

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag vill också spela kubb :( haha

2010-06-08 @ 23:06:25
URL: http://amps.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom hit och gör det då :)

haha om du vill vinna så ska du nog möta mig också :P

2010-06-08 @ 23:10:44
URL: http://carolinesundell.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja, jag funderar på att komma ut till er nån gång i sommar, när är de ni åker iväg ? :)

Haha ja jag spelar mot dig.. såklart! :D

2010-06-09 @ 22:54:29
URL: http://amps.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ska du absolut göra tycker jag! :)

vi åker på mååndag och är borta i två veckor :)

2010-06-10 @ 14:44:59
URL: http://carolinesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0