.

idag är det en lugn dag, ingen skola för mig. orkar inte gå dit och inte göra något så stannade hemma istället :)
jag som hade tänkt att sova ut idag, kunde jag ju bara glömma för niclas väckte mig redan vid 8 -.-
men men nu är man uppe då istället, har precis varit ute och solat lite, måste ju bränna på lite grund innan grekland. om några timmar ska jag åka in till uppsala med min familj, måste handla lite skor och sånt. ikväll ska jag ut och gå med andrea! :)

och juste när jag är i grekland kan ni gärna få blogga lite åt mig om ni vill, så hör av er isåfall!
tror inte jag kommer kunna skriva varje dag när jag är där, men ibland kanske. 
 
skriver mer ikväll
/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0