9 juni

dagen idag har gått i ett, det började på morgonen klockan 9 eller va det var då vi hade fotbollscup med skolan men det gick inet så jätte bra för våran klass 1 vinst, 2 oavgjorda och 1 förlust tror jag det var. men vi var ganska duktiga iallafall tycker jag! :)
sen efter våra matcher va slut drog jag med hanna hem och käkade sen efter det gick vi hem te mig så jag fick duscha, det var en snabb dusch efter min snabba dusch bestämde vi oss för att åka in te uppsala å shoppa, vi var inte där så länge bara nån timme men vi var nöjda efter det. när vi sen satt på bussen så ringer u tränaren och frågar om jag ville spela match, och snäll som jag är så ställde jag givetvis upp hah :) jag kom hem halv 5 och 5 var det samling så hade jätte brottom! fick kasta i mig mat och sen packa väskan foort! men jag hann med det bra tycker jag. matchen gick inge vidare för mig var helt kass, men aja man har sina dåliga dagar också..
nyss när jag kom hem fick jag veta att mamma hade fixat tid för mig hos frisören eller ja min granne, så imorgon blir jag klippt, sen ska jag bli färgad ( i håret) med en ljusare färg så nu ska jag ha brunt hår! men ska även färga och fixa mina ögonbryn och fransar, kanon! tack mammi! <3
dagen köp var:
bh från hm 69:-
armband från hm 29:-
tunika grej från hm 149:-
t-shirt från cubus 129:-
t-shirt från cubus 99:-
tunika grej från cubus 149:-
lång tröja från cubus 179:-
+hörn till mitt fotoalbum


/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0