julia hilda elisabet andersson

jag säger bara fyfan vad mycket jag sakanar dej!
vi har nu varit ifrån varandra i 3 veckor och 3 dagar, såhär jävla länge har jag aldrig varit ifrån dig, jag är van att se dig varje dag och om inte det iallfall snacka varenda dag, men nu gör jag inte ens de. en gång i veckan max 2 det är så sjukt svårt utan dig vännen!
jag har inte sätt dig på hur länge som helst och det är helt sjukt.
du kommer hem den 8:de och det är om 12 dagar hur ska jag klara mig sen den 11 åker jag igen fast då är jag bara borta en vecka men iallafall det är mycket!
jag saknar dej mest min hilda!
jag sakanr dina pajjas stunder hur mycket som helst, för nu här hemma finns det ingen som leker pajjas för mig och inte heller någon som får sina sykbrott på mig då hon älskar att bitas och nypas.
haha du är ballt utan b mitt allt!
jag älskar min bästavän!

/caroline



Kommentarer
Postat av: julia pajjas andersson

asså så här många veckor kommer jag aldrig mer lämna dej , nösta gång jag pker utomlands då ska du promt med annars åker inte jag . två veckor kvar & jag har aldrig längtad så mycket efteer någon som jag längtar efter dej . du är mitt liv mitt allt & jag klarar mig verkligen inte utan dej .

puss på min bara min caroline maria sundell, ävenkallad bästavän <3

2010-06-26 @ 18:33:01
Postat av: Anonym

lämna mig aldrig igen hjärtat!

jag behöver dig här, jag saknar dig sjukt mycket <3

2010-06-27 @ 15:17:42
URL: http://carolinesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0