1 november

jäklar vad natten blev lång! igår efter marcus match åkte vi till gimo o kolla nån match.
och då var min saknade julia där och även andrea o frida. så jag stanna kvar med dom.
när vi kom hem till julia spela vi nått konstigt spel som jag var helt kass på! haha.
så kolla vi även på de regnar köttbullar, haha.
och sen när vi skulle hem blev de inte som vi tänkt
oss.

andrea trodde busse gick 23.25 men när vi var där jag andrea julia o frida insåg vi att de inte kom nån buss så kolla vi busslappen och den gick visst 23.05. och jag behövde verkligen komma hem för jag hade mamma's busskort som hon skulle ha vid 5 tiden på morgonen då hon skulle iväg o jobba.

men hur som helst vi kolla busstabellen igen och ser att nästa går 01.05 och tänkte den här får vi fan inte missa. och den gången behöve inte julia o frida gå med oss, för dom var ju as trötta efter deras 6 timmars resa natten innan så vi gick sjävla jag o andrea. men sen när vi kommer dit så kommer de ingen buss och vi var ändå där 10 minuter innan den skulle gå och stanna till halv och jag försökte ringa kundtjänst o grejer men ingen svara. så vi kolla busstabellen igen och då står världens minsta "n" efter så vi kollar vad de betyder och de menas med att den bara går från lördag natt till söndag natt. så vad skulle vi göra nu.
vi gick tillbaka till julia.

när vi kom fram försökte vi väcka dom genom att knacka på fönstret för vi hade försökte ringa dom ett x antal gånger. och paniken började rulla fram nästa buss går inte förens 5 och då behöver mamma kortet, och batteriet på min mobil var 4% och andrea hade inga pengar på telen. jag försökte ringa dom ytterligare några gånger men inge svar, så ringde jag mamma o pappa men dom kunde inte köra för pappa hade druckit o mamma behövde sova och andrea's föräldrar kunde inte heller. men till slut så ringde andrea sina föräldrar vid 02.30 tiden och då kunde dom äntligen hämta oss.
så jag kom hem till 3. haha vilken jävla natt!

så i morse vakna jag vid 11 tiden helt slut var jag då. men jag klev upp och käka frulle och så fick jag reda på att farfar skulle komma så idag har jag bakat lite kakor med marcus nu när han äntligen är hemma igen!
man får utnyttja tiden!
nu har jag precis skurit en sallad och ska snart äta, senare ikväll drar jag kanske till gimo och är lite med frida och juliia.
skriver mer när jag får tid.

har inga roliga bilder så får bli nån ni redan sätt.
julia & andréa

/puss caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0