11 november

hemma igen efter en mycket mycket jobbig skoldag.
har haft genomgångar hela dagen, boooring!
känner mig faktiskt lite butter för när det bara är genomgångar så får man inte nånting gjort,
för jag lär mig ingenting av de, för det är mitt minne för kort för..
så nu har jag jätte mycket grejer att göra som vanligt, känner mig jätte stressad för har alla uppgifterna i huvudet som ska vara inne snart, och då är det inte heller lätt att koncentrera sig på en sak när det är 4 andra grejer också samtidigt.
så nu måste jag plugga. även fast jag precis slutat.

men men hur som helst.
snart ska jag iväg till hovet för att kolla hockey djurgården-nyköping.
men innan det till almtuna ishall för att hämta niclas.
så hela min dag tillbringas i ishallar, najjs .
skriver imorgon.
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0