13 november

gårdagen blev en lugn kväll, hände inte så mycket lite kompisar var hit. 
alla gick hem runt 11 förutom andréa hon sov kvar här, eftersom jag inte vågar vara själv.
haha.

imorse gick vi upp vid 8:a andréa skulle dömma hockey och jag spela match.
och det var ju en "jättekul" match...
fick spela tre byten, säger ingenting om det eftersom jag inte har tränat eller jo en gång på tre veckor pgv min förkylning. men varför tog han ens med mig isåfall om det ändå inte blir nån spel tid. 
så just nu känner jag mig lite halvsuris.
och allt känns värdelöst. 
det är inte lätt när det är svårt.

vet inte vad som kommer hända idag men andréa kommer nog hit efter hennes match.
och anna kanske tittar förbi snart om jag har tur.
ikväll är det nån a-lags match i rasbo som vårat lag ska vara "värdar" till, men vet inte om jag vill det just nu..
skriver mer sen.
/caroline  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0