15 november

skoldagen idag gick hyffsat fort, även fast inte hela dagen var så kul.
så ska jag glädjas åt det som faktiskt var kul. som att lyssna på alla dessa genomgångar med anna och att jag o tove faktiskt är riktigt tröga. haha. men trotts det så har jag lärt mig lite saker idag iallafall. sen så är jag även en höjdare på alla dessa julsånger med lucian! haha ett stort plus.
nu ska jag fortsätta plugga, eller ja skriva klart min reflektion om förintelsen -2:a världskriget.
kul -.-
även idag vill mitt huvud ta dö på mig, och det gör inte saken lättare.

senare idag ska jag nog hänga lite med min homie anna.
och ikväll är det ph. najjs.

måste bara tala om att jag är sjukt arg/ledsen just nu med.
inga bra dagar det här.
känns som jag är alldeles bort glömd här.

skriver mer ikväll.


jag vill faktiskt ha snö nu det är så mysigt!
ser att det snö/regnar lite nu men det får gärna bara vara snö då blir jag glad.
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0